Ja då blir det äntligen mat. Då jag missad...

img_0380 (MMS)

Ja då blir det äntligen mat. Då jag missade frukost, lunch, midda, och första fasta födan blir om 10 min tänkte jag unna mig en semla. En lyx variant faktiskt. Strålande Jessica att du äntligen äter!! Gårdagen gick åt i att sitta o glo i stallet, då underlaget gjorde hela Varvhult till is gata gick de inte göra nått. Likså idag Varvhult är fyllt med is!! Dock fick jag spendera kvällen på en jävla trä bänk. Att få trä smak i röven. Är inte bara ett utryck det stämmer i verkligheten oxå. Ringde 1177 och fick till svar kom direkt. Jaha Okidoki !! Och resultatet blev träsmak. Nä Ower and out gott folk. Nu lämnar jag över för idag. Nu blir det privat ekonomi plugg. Resultat balans och skulder. Har även lite fodringar att se över. Fram med papper o penna nu kör vi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0