köpa sex

Fy fan vilken skit kväll, knappt värt o ha öppet med detta skit folket.
Krogens kassa var inget att hurra över idag..

Men livet o planen blir inte alltid som man tänkt sig, som man planerat.
Att det rycker ut ur mina öron gör nog att brannkåren snart gör en utryckning?

med tummen mitt i hand, elr uppe i röven =) vem vet.

Trakiskt när man inte får saker att klaffa bättre utan måste vända ut o in på sig själv, nä allt är inte alla andras fel. mkt är mitt oxå!

Men jag hoppas jag är kvinna nog att erkänna o stå för mina fel o mina brister.

Alla människor bär med sig ett bagage, vissa tyngre vissa lättare. mkt utav mitt bagage
kan man låsa in i en liten liten låda, gräva ner den i sanden, o vipps så är den borta!
ehh nä nu skrev jag nog fel elr? =)

Nä mitt bagage är egentligen bara ting, ting som kommer glömmas bort
raderar ur minnet tids nog.

sen om det tar en månad elr hundra år det är en annan femma..

Att dyka upp som gubben i lådan kanske =) ha ha ha vem vet?


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack då...;)

2011-02-15 @ 06:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0