Redbull

Kan man vara mer arg nu?

Fy fan vad vissa människor får en att må dåligt med sin närvaro?
Ger en dåligt samvete, utan att ens tänka sig för?

Ger en skulden för saker man inte gjort..

Igår på jobbet står det en kille i kö till toan, han kommer ut pissad och klar, sekunden efter
stöter han emot en annan kille i kön och kallar denna horunge!!

Helt utan anledning bara så där?
tre minuter senare sitter han i soffan med sitt urdruckna glas redbull/vodka
Jag ser killen ifrån min arbetsposition
han sätter handen på glaset och för detta mot bordskanten, glaset trillar i stengolvet!
detta gjorde han helt o hållet med flit, det var en planerad glaskross..

Har fan inte ungdommar nån hyffs och uppfostran för fem öre idag elr?
jag och min syster har i alla fall fått lära oss att så gör man inte! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0